 |  |  |  |  | Od
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (szerzej znane jako
RODO). Respektując przepisy prawa i mając na względzie szczególną
dbałość o Państwa prawo do prywatności, informujemy o
przetwarzaniu danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się
to odbywało.
1. Administratorem Państwa danych osobowych
(dalej: Administrator) jest firma AQUATER.PL Kosińska-Roszczyk
Małgorzata z siedzibą w Kwirynowie ul. Sikorskiego 14A, 05-082 Stare
Babice. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za
pomocą poczty tradycyjnej na adres: AQUATER.PL Kosińska-Roszczyk
Małgorzata, Kwirynów ul. Sikorskiego 14A, 05-082 Stare Babice lub
email: sklep@aquater.pl
2.
Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1
lit. b RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania danych do
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,
lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę dane będą
przetwarzane również w celach marketingowych, tj przesyłania
informacji o nowościach i promocjach drogą e-mailową, na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na podstawie art. 6 ust. 1
lit. f RODO dane będą przetwarzane do celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora
lub przez stronę trzecią. Zbieramy tylko niezbędne dane do
realizacji określonych celów.
3. Celem przetwarzania Państwa
danych jest realizacja zamówień, marketing naszych produktów i
usług, uzasadniony interes administratora, tj. wykazanie prawidłowej
realizacji zamówienia, na potrzeby ewentualnych zwrotów i
reklamacji.
4. Państwa dane będą udostępnione tylko tym
podmiotom, które są niezbędne w realizacji naszych celów czyli:
firma kurierska, usługi płatnicze, poczta polska. Państwa dane
nigdy nie zostaną udostępnione innym podmiotom handlowym.
5.
Jako Administrator dokładamy wszelkich możliwych starań, aby
zapewnić wszelkie środki technicznej, fizycznej i organizacyjnej
ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym
zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym
ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi
obowiązującymi przepisami. Jeśli
mają Państwo pytania lub jeśli chcą Państwo zmienić zakres
przetwarzanych przez nas danych, w tym wnieść sprzeciw i/lub cofnąć
swoją zgodę, prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail:
sklep@aquater.pl
Regulamin
sprzedaży w sklepie internetowym aquater.pl
aquater.pl,
z siedzibą w Kwirynowie ul. Sikorskiego 14A, prowadzące serwis
internetowy aquater.pl, wpisane jest przez Wójta Gminy Stare Babice
do ewidencji działalności gospodarczej pod nr 5088, jest
zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług, któremu
nadano nr NIP 118-119-97-95, posiada w zakresie swojej działalności
m.in. sprzedaż towarów i usług przez internet.
Kontakt:
Tel.
607 607 991, mail: sklep@aquater.pl
§
1 Definicje
Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.aquater.pl.
Sprzedawca – pracownik sklepu aquater.pl z siedzibą w Kwirynowie, ul. Sikorskiego 14A (Stare Babice).
Kupujący
– każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (konsument lub
osoba nieposiadająca statusu konsumenta).
Konsument
– osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności
prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
(art. 221 Kodeksu cywilnego).
Regulamin
– niniejszy regulamin.
Rejestracja
– jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez
Kupującego konta, dokonana z wykorzystaniem panelu
administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie
Sklepu.
Towar
– rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności
armatura sanitarna.
Zamówienie
– oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy
sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu,
określające, co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.
Newsletter
– elektroniczna forma informacji rozsyłanej za pomocą poczty
elektronicznej do Kupujących oraz innych użytkowników Sklepu.
§
2 Postanowienia ogólne
Regulamin
określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów
znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.
Do
zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest
posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty
e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej
wyświetlanie stron www.
Koszty
wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego,
uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub
dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Kupujący
i obciążają go osobiście.
Sprzedawca
może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze Sprzedawcą
poprzez formularz kontaktowy na głównej stronie Sklepu, pocztę
e-mail: sklep@aquater.pl , telefonicznie pod numerem 607 607 991 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00 i w
soboty w godz. 10.00-14.00), pisemnie listem oraz osobiście w
siedzibie Sklepu.
Wszelka
korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega
ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego
Kupującego.
Przedmiotem
sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili składania
Zamówienia.
Wszystkie
Towary prezentowane w Sklepie są wolne od wad.
Ceny
prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich
złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena nie zawiera
ewentualnych kosztów dostawy.
Sprzedawca
dopuszcza możliwość negocjacji cen towarów. Wyniki negocjacji
uzależnione są od wielkości i rodzaju złożonego Zamówienia.
Sprzedawca
dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Polski.
Sprzedawca
ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania
Towarów, udzielania rabatów na poszczególne Towary oraz
przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to
jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany
nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.
W
celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości
Sklepu, Kupujący może się zarejestrować. Rejestracja jest
dobrowolna i nie jest konieczna do składania zamówień w Sklepie.
Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Kolejne
zamówienia realizowane są na podstawie logowania Kupującego przez
podanie e-maila i hasła.
Zakazuje
się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym)
zamieszczania w nim treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).
§
3 Składanie zamówień
Sprzedawca
umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu Sklepu
wypełniając interaktywny formularz.
W
celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać
wybrany Towar poprzez funkcję „Dodaj do koszyka”, a następnie
postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na
stronie Sklepu, aż do kliknięcia przycisku „Potwierdź zakup”.
Po
złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje:
Wiadomość
e-mail będącą potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do Sklepu,
w
ciągu 1 dnia roboczego od złożenia Zamówienia - informację
e-mail lub telefoniczną, ze wszystkimi istotnymi warunkami
Zamówienia, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji
i zawarcie umowy sprzedaży towarów.
Anulowanie
lub modyfikacja Zamówienia przez Kupującego jest możliwe do
czasu, gdy Zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu
należy skontaktować się ze Sprzedawcą.
Sprzedawca
udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:
Przelewem
na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tytule proszę podać nazwę
zamawianego Towaru i numer Zamówienia),
Gotówką
do rąk pracownika firmy kurierskiej (za pobraniem),
Gotówką
do rąk pracownika - kierowcy firmy aquater.pl,
Gotówką
przy odbiorze osobistym w siedzibie Sklepu,
Kupujący
dokonujący zapłaty przelewem lub gotówką przy odbiorze osobistym
w siedzibie Sklepu, powinien zapłacić za Towar wraz kosztami
dostawy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
określonego zgodnie z § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu. Po tym terminie
oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
Kupujący
może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji dostawy:
Firmą
kurierską,
Odbiór
osobisty – w Starych Babicach k. Warszawy (ul. Sikorskiego 14A)
po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru towaru z obsługą sklepu.
Informacje
o kosztach związanych z dostawą są uwidaczniane w procedurze
składania Zamówienia (w formularzu Zamówienia). Koszty dostawy
doliczane są do ceny Towaru i ponoszone są przez Kupującego.
Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od
momentu otrzymania przez Kupującego informacji, o której mowa w §
3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu.
§
4 Realizacja Zamówień
Warunkiem
realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie
przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych
osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i
potwierdzenie przyjęcia Zamówienia).
W
przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia
interaktywnego formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby
skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia
zamówienia. Jeśli zamówienia nie będzie można potwierdzić w
terminie 3 dni z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym
oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
Procedura
realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona w przypadku Zamówień
płatnych przy odbiorze osobistym/za pobraniem – po potwierdzeniu
przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, (co nastąpi mailem) lub w
przypadku Zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu
wpłaty na koncie Sprzedawcy.
Warunkiem
przyjęcia do realizacji Zamówienia o wartości powyżej
trzydziestu tysięcy (30 000) zł jest dokonanie przez Kupującego
przedpłaty za zamówiony Towar w wysokości uzgodnionej z
Kupującym, nie większej niż 15 % wartości Towaru.
W
przypadku Towarów nietypowych, o niskim współczynniku dostępności
(tj. o czasie dostępności powyżej dwóch tygodni), sprowadzanych
na indywidualne Zamówienie Kupujący może zostać poproszony przez
Sprzedawcę o dokonanie przedpłaty za zamówiony Towar w wysokości
uzgodnionej z Kupującym, nie większej niż 30 % wartości Towaru.
Przy
każdym Towarze podana jest informacja o jego dostępności. Termin
przygotowania Zamówienia do wysyłki wynosi średnio od jednego (1)
do siedmiu (7) dni, z wyjątkiem Towarów o niskim współczynniku
dostępności (termin realizacji dostawy podawany jest wówczas w
informacji potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, o której mowa w
§ 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu). W przypadku płatności przelewem
powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Przesyłki są dostarczane zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od
wysyłki.
W
przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia
Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany poprzez pocztę
e-mail.
Jeżeli
kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie
później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba, że
umowa stanowi inaczej.
Dowodem
dokonania zakupu jest faktura VAT lub paragon, które Kupujący
otrzymuje wraz z Towarem lub w oddzielnej przesyłce.
Aktualny
status realizacji Zamówienia Kupujący może sprawdzić po
skontaktowaniu się poprzez e-mail lub telefonicznie ze Sprzedawcą
lub zalogowaniu się na swoje konto na stronie Sklepu
(zarejestrowany Kupujący).
Miejscem
spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez
Kupującego w procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru
Towaru (adres dostawy).
Odbierając
dostarczoną przez przewoźnika przesyłkę Kupujący obowiązany
jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu
cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca
sporządzenie protokołu szkody w obecności przewoźnika oraz
niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Każda paczka wysyłana
od nas za pośrednictwem firmy spedycyjnej jest ubezpieczona ,
ubezpieczenie działa w momecie sporządzenia protokołu szkody w
dniu doręczenia w obecności kuriera. Nasze paczki oklejone są
znakami ostrzegawczymi " Sprawdź przesyłkę w obecności
kuriera " Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest
równoznaczny z wygaśnięciem prawa konsumenta do złożenia
reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki;
protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak
protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi
dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie
osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w
zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez
Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu
szkody, nie będą rozpatrywane.
§
5 Rękojmia i gwarancja
Sprzedawca
jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub
prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w
Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art.
5561-5563 KC.
Kupującemu
z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji
zakupionego Towaru.
Reklamacja
może być złożona za pomocą poczty e-mail (sklep@aquater.pl
lub
pisemnie listem na adres Sprzedawcy.
Przed
złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze
Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie –
pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
Składając
reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych
Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn
reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie
dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone
przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego
dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
W
razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji –
Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób
wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu.
Kupujący,
który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany
dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.
Reklamacje
z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
W
procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości
pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.
Kupujący
może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne
rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
Uprawnienia
Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień
Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta –
na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy
dokument zostanie do Towaru dołączony.
Sposób
realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w dokumencie
gwarancyjnym. Termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania
Towaru Kupującemu, chyba, że dokument gwarancyjny stwierdza
inaczej.
§
6 Odstąpienie od umowy
Konsument
może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u
Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie
w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od
dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną
przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania
tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie
o odstąpieniu od Umowy można złożyć na formularzu, którego
wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
Prawo
odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi w odniesieniu do umów:
W
której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
W
której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
W
której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają
nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
W
razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu
Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w
którym odstąpił od umowy.
Konsument
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
W
przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie
otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia
Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż
najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę),
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od
dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez
Konsumenta prawa odstąpienia od umowy.
Zwrot
płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej
transakcji, chyba, że wyraźnie Konsument zgodził się na inne
rozwiązanie.
Sprzedawca
może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania,
w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument
ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem
przewoźnika, przy pomocy, którego Konsument dostarcza zwracany
Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na
własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
Kupujący
nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia
od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady
i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu
cywilnego.
§
7 Ochrona danych osobowych i prywatności
Kupujący
wypełniając formularz Rejestracji/interaktywny formularz
Zamówienia oświadcza, że podane w nim dane są zgodne ze stanem
faktycznym.
Wypełniając
ww. formularze Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie podanych
danych w celu realizacji i obsługi Zamówienia przez Sprzedawcę,
który jest jednocześnie administratorem danych, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych.
Dane
osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są
przekazywane podmiotom nieuczestniczącym w realizacji Zamówienia.
Kupujący
zgodnie z powołaną powyżej ustawą ma prawo wglądu do swoich
danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia.
Sprzedawca zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli
przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych
osobowych.
Podanie
danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody określonej w
§ 7 ust. 2 na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia
zrealizowanie zamówienia Kupującego.
Zapisując
się do Newslettera w Sklepie Kupujący (lub inny użytkownik
Sklepu) wyraża zgodę na wykorzystywanie e-maila podanego przez
Kupującego (lub innego użytkownika Sklepu) do informowania go o
ofercie Sprzedawcy, tj. o nowościach i promocjach.
Adresy
mailowe Kupujących (lub innych użytkowników Sklepu), którzy
zarejestrowali się w Newsletterze wykorzystywane są tylko w celu
wysyłania informacji o ofercie Sprzedawcy. Adresy te nie są
przekazywane osobom trzecim.
W
każdej chwili Kupujący (lub inny użytkownik Sklepu) ma prawo
zrezygnować z Newslettera.
Na
stronie Sklepu są wykorzystywane pliki cookies. Stosowane są one w
celach zapewnienia maksymalnej wygody wszystkich użytkowników (w
tym Kupujących) przy korzystaniu ze Sklepu (zapamiętywanie
preferencji i ustawień na stronie, zbieranie anonimowych danych dla
celów reklamowych i statystycznych). Korzystanie ze Sklepu bez
zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies oznacza, że
będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym każdego
użytkownika. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie
plików cookies powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
§
8 Postanowienia końcowe
W
sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy
powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności
postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta.
Regulamin
nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta,
które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących
przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy
postanowieniami Regulaminu, a
bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi
Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż
postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich
miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.
Regulamin
dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na
stronach Sklepu www.aquater.pl
(zakładka
„Regulamin”).
Utrwalenie,
zabezpieczenie oraz udostępnienie Kupującemu treści zawieranej
umowy następuje poprzez:
Udostępnienie
Regulaminu na zasadach określonych w § 8 ust. 3
Regulaminu,
Przesłanie
Kupującemu wiadomości e-mail,
Dołączanie
do przesyłek dowodu zakupu.
Załącznik
nr 1 do Regulaminu Serwisu aquater.pl
aquater.pl ul.
Sikorskiego 14A 05-082
Stare Babice
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
(formularz
ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci
odstąpienia od umowy)
Ja/My(*)
_______________________________________________________________________,
niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od
umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy
następujących rzeczy(*): ________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________
zawartej
w wyniku złożenia przeze mnie zamówienia nr
_________________________________
Data
zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
_________________________________________________
Imię
i nazwisko konsumenta(-ów)
__________________________________________________
Adres
konsumenta(-ów)
__________________________________________________________
Data__________________________________________________________________________
Podpis
konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji
papierowej)
_________________________
_________________________
(*)
Niepotrzebne skreślić.
Wszelką korespondencję prosimy kierować pod adres:
aquater.pl Kwirynów, ul. Sikorskiego 14A 05-082 Stare Babice |
|  | |
|  |
|